Menu
Kontakt Kívánságlista Keresés
termék
Gyors keresés
  • kiszerelési forma
  • összetevők
  • jellemzők
Filter
kiszerelési forma
összetevők
jellemzők
ásványi anyagok
Hangulat és idegrendszer (2 termék)
Doppelherz B-Komplex Depot
Doppelherz Doppelherz B-Komplex Depot
  • B-vitaminokat, amelyek hozzájárulnak az idegrendszer normál működéséhez és a normál energiatranszformációhoz
  • Depot tabletta késleltetett hatóanyagleadással
  • Mind a 8 B-vitamin egy tablettában
Doppelherz Lecithin
Doppelherz Doppelherz Lecithin
  • A B1, B2 és B6 vitamin hozzájárul az idegrendszer normál működéséhez
  • A pantoténsav a normális mentális teljesítményt támogatja
  • 500 mg lecitin + 7 fontos B-vitamin
Hangulat és idegrendszer

Idegesség és hangulat

A mindennapi élet sokat követel az emberektől; az életünk egyre inkább ki van téve az információ túlterhelésének, és a saját normáink általában nagyon magasak.

Ezért mindannyiunknak szüksége van az erős idegekre, a hatékony kapacitásra és a jó koncentrációra.

A rendszeres pihenés ennek alapvető feltétele, hiszen csak akkor működhet hatékonyan, ha a test és az elme helyreáll. Kapcsolja ki a telefonját és sétáljon egyet vagy űzzön valami hobbit, de ne felejtse el a szabadidős stresszt.

Természetesen meg kell adnunk agyunknak azokat a tápanyagokat, amelyektől erőteljesek és hatékonyak tudnak maradni: Kulcsszavak: "ideg táplálék" Az idegek számára különösen jó energiaforrások olyan összetett élelmiszerek, amelyek komplex szénhidrátokat tartalmaznak, mint például a diófélék, a gabonafélék és a gyümölcsök, például a banán.

Egy népszerű szokás magas cukortartalmú egy szelet csokoládé vagy más édességek elfogyasztása, gyorsan megemelheti vércukorszintünket, de ez nem tart sokáig, mert a vércukorszint ismét gyorsan lecsökken.

Egészséges ételek az agy számára:

  • Víz

  • Gabonafélék

  • Tojássárgája

  • Dió

  • Banán

  • Belsőség, mint például a máj

  • Hüvelyesek

  • Zsíros tengeri halak

  • Repce vagy lenmagolaj

A mi tippünk: Miért ne vehetnél egyszer-egyszer diákcsemegét, ami nagyon gazdag B vitaminban, tehát fontos az idegrendszer számára.

Lecitin - az ideg- és agymembrán modulja

A "lecitin" a foszfatidilkolinra széles körben használt név, alapvetően egy általános kifejezés a zsírsavakból, foszforsavakból, kolinból és glicerinből álló lipidekhez.

A lecitin minden állati és növényi szervezetben megtalálható, valamint számos ételben, mint például tojássárgája, diófélék, szója termékek és hal. Számunkra ez egy lényeges tápanyag az idegek és az agy miatt, ez a membránok összetevője.

Valójában az agynak van a legmagasabb lecitin tartalma.

B-vitamin - fontos a jó idegek számára

A B-vitaminok többek között fontos szerepet játszanak az agy, az idegek és a szervezet normális kölcsönhatásában. A B-vitamin család egésze hozzájárul a normális energia metabolizmusához, támogatja az idegrendszer normál működését és szerepet játszik a mentális képességekben.

Ezenkívül egyes B-vitaminok szabályozó szerepet töltenek be a zsírok, szénhidrátok és fehérjék metabolizálásában.

Különösen a B1, B2, B6, B12 vitaminok, valamint a niacin és a biotin hozzájárulnak az idegrendszer normál működéséhez vagy a hang pszichológiai funkcióihoz. A B5-vitamin támogatja a mentális képességet.

A B-vitamin család a következő nyolc vitaminból áll:

  • B1-vitamin (tiamin)

  • B2-vitamin (riboflavin)

  • B3-vitamin (niacin)

  • B5-vitamin (pantoténsav)

  • B6-vitamin (piridoxin)

  • B7-vitamin (biotin)

  • B9-vitamin (folsav)

  • B12-vitamin (kobalamin)

Eredetileg a B-vitamin család több vitamint tartalmazott. De később rájöttek, hogy némelyikük nem vitamin.
Ez megmagyarázza, hogy a B-vitaminok számozása miért nem folyamatos.