Menu
Kontakt Kívánságlista Keresés
termék
Gyors keresés
  • kiszerelési forma
  • összetevők
  • jellemzők
Filter
kiszerelési forma
összetevők
jellemzők
ásványi anyagok
Immunrendszer (2 termék)
Doppelherz B-Komplex Depot
Doppelherz Doppelherz B-Komplex Depot
  • B-vitaminokat, amelyek hozzájárulnak az idegrendszer normál működéséhez és a normál energiatranszformációhoz
  • Depot tabletta késleltetett hatóanyagleadással
  • Mind a 8 B-vitamin egy tablettában
Doppelherz Vörösáfonya + Tökmag
Doppelherz Doppelherz Vörösáfonya + Tökmag
  • 800 mg áfonya-kivonattal és 200 mg-os tökmag kivonattal napi dózisban
  • C-vitamin és szelén, hogy támogassa az immunrendszer normális működését

 

Immunrendszer

Termékek az immunrendszerre és a sejtvédelemre

Testünk folyamatosan ki van téve a vírusoknak és baktériumoknak. Szerencsére ezt a legtöbb esetben észre sem vesszük, mert az egészséges és strapabíró immunrendszer megbízható védelmet nyújt ezen támadások ellen.

Testünk saját védelmi rendszere számos formája van és hatékonyan védi szervezetünket. Születésünkkor az immunrendszer még nincs teljesen kifejlődve, de folyamatosan képződik. Van egy veleszületett védelmünk testünk minden ellensége ellen, de az immunrendszerünk célzottan képes küzdeni bizonyos kórokozókkal szemben, amelyek egy másodlagos fertőzésben ismertek.

A jó hírek: Mindenki képes aktívan támogatni sejtjei védelmét az oxidatív stressz ellen és erősíteni az immunrendszerét!

Az elégséges alvás, gyakorlatok a szabad levegőn, valamint a rendszeres pihenési időszakok az akkumulátorok újratöltéséhez fontos előfeltételek.

Egy másik nélkülözhetetlen megközelítés a jó tápanyagellátás a testünk védelmére. Különösen, az elegendő mennyiségű C és D vitamin, valamint nyomelemek, a szelén és a cink elfogyasztása fontos étkezéseinknél.

Ezek a tápanyagok hozzájárulnak az immunrendszer normál működéséhez és a sejtek oxidatív stressz elleni védelméhez.

Tippek az erős immunrendszerhez:

  • Gyakran moss kezet

  • Igyál sok folyadékot

  • Szellőztess gyakran

  • Szauna és forró/hideg zuhany

  • Gyakorlatok a szabadban

  • Kerüld a stresszt

  • A bélflóra egészsége

  • Elegendő alvás

  • A megfelelő tápanyag ellátás biztosítása

D Vitamin - Támogatja az immunrendszert

Valószínűleg egyre többet és többet hallottál és olvastál mostanában a D vitaminról. Nem véletlenül, a D vitamin nemcsak a normális csontfenntartáshoz és az izomfunkcióhoz járul hozzá, de elengedhetetlen az immunrendszerünk számára is! Ez mozgósítja a szervezet védekező mechanizmusát, amely lehetővé teszi a nemkívánatos csírák leküzdését - de csak akkor, ha elegendő mennyiségben áll rendelkezésre.

Habár a legutóbbi német fogyasztói felmérés szerint a férfiak 82% -a és a nők 91% -a nem rendelkezik elegendő D-vitaminnal testükben.

A másik dolog viszont az, hogy a D vitamin egyike azon kevés vitaminoknak, melyet a szervezet képes saját magának előállítani. Ehhez viszont elengedhetetlen a kellő mennyiségű napfény.

A téli hónapokban a nap ereje nem elég erős ahhoz, hogy elegendő mennyiségű UVB sugarakat bocsásson ki. Továbbá, egyre több és több ember marad a 4 fal között, vagy a munka miatt, vagy, hogy elkerülje a közvetlen napfényt. Az idős embereknél különösen alacsony D vitamin szint mutatható ki, mivel a belső termelés egyre csökken a kor előrehaladtával.

A D vitaminban gazdag étrend elengedhetetlen, különösen télen. Másrészről viszont, csak néhány olyan élelmiszer van, úgy, mint a máj és a zsírosabb tengeri hal, mely nagy mértékben tartalmazza ezt a vitamint.

Antioxidánsok - Sejtvédelem cinkkel, szelénnel, C és E vitaminnal

Az antioxidánsok, úgy, mint a cink, szelén, a C és E vitamin segítik az immunrendszer megfelelő működését és hozzájárulnak a sejtek oxidatív stressz elleni védelméhez. De mit is takar az "oxidatív stressz"?

Az oxidatív stresszt az úgynevezett "szabad gyökök" váltják ki.

Ezek azok az agresszív, sejtkárosító anyagok, melyek a környezetszennyezésből adódnak, mint például az autó kipufogó gáza, az ózon vagy a cigarettafüst. A testünk saját védelmi rendszere képes egy bizonyos mennyiségű ilyen agresszív vegyület befogadására a potenciális sejt károsodás elkerülése érdekében.

A természet támogatást nyújt: Az antioxidánsok sejtvédő tulajdonságokkal rendelkeznek és hozzájárulnak a sejtek funkcionalitásának fenntartásához.

A nyomelemek, mint például a szelén vagy cink, vagy a C és E vitaminok közé tartoznak ezek az antioxidánsok.

A C vitamin (aszkorbinsav) számos gyümölcsben és zöldségben megtalálható. A legismertebbek természetesen a citrusfélék, de a zöldségfélék, mint például a brokkoli vagy a kelkáposzta is sok C vitamin tartalmaz. De légy óvatos: A vízben oldható értékes aszkorbinsav elveszhet a sütési folyamat során.

Az E-vitamin (tokoferol) egynövényi vitamin, ez az oka, amiért a növényi olajok és diófélék kiemelten fontosak ebből a szempontból. Kis mértékben a tojás és vaj is tartalmazza ezt az értékes vitamint.

A nélkülözhetetlen nyomelemeket, mint a cinket és szelént is kellő mennyiségben kell fogyasztani. Az állati eredetű élelmiszerek több cinket tartalmaznak, mint a növényi alapúak.

A legmagasabb cinktartalmú étel az osztriga, habár a vélemények megoszlanak.

Jó szelén forrású ételek például a hal, a tenger gyümölcsei, a borjúhús és a tojássárgája.

A szelént valójában a növényi alapú élelmiszerek tartalmazzák, de a német mezőgazdasági területek intenzív termesztése hatással volt a liszt és kenyér szelén tartalmára.