Menü
Kontakt Kívánságlista Keresés
Izmok, csontok és izületek
Doppelherz Glükozamin 700 extra
Doppelherz Doppelherz Glükozamin 700 extra
  • 700 mg glükózamin-szulfát és 50 mg kondroitin-szulfát
  • A C-vitamin hozzájárul a normál kollagén képződéshez a porc és a csont normális működéséhez
  • A cink, szelén és réz segít megvédeni a sejteket az oxidatív stressztől
Doppelherz Kollagen 11.000 Plusz
Doppelherz Doppelherz Kollagen 11.000 Plusz
  • A C-vitamin hozzájárul a normál kollagén képződéshez a normális porcfunkció érdekében
  • Plusz 11 g kollagén-hidrolizátum és 100 mg kondroitin-szulfát
  • Ivó palack ízletes erdei gyümölcsös ízzel  

 

Doppelherz Magnesium 400
Doppelherz Doppelherz Magnesium 400
  • B1 + B6 + B12 + Folsav
  • 400 mg magnézium az izmok és az idegrendszer normális működéséhez
  • A B1-vitamin hozzájárul a normális szívműködéshez
  • A magnézium, a B6-vitamin és a B12 támogatja a normális energia-anyagcserét
Kalcium + D3 Osteo 1000 pezsgőtabletta
Doppelherz Kalcium + D3 Osteo 1000 pezsgőtabletta
  • 1000 mg kalciummal és 5 μg D-vitaminnal a normál csontmegőrzéshez
  • Jól oldódó pezsgőtabletta finom citrom ízzel
  • Étrend-kiegészítők
Magnesium Citrat 400
Doppelherz Magnesium Citrat 400
  • A magnézium hozzájárul az izmok és az idegrendszer normális működéséhez
  • A granulátum finom narancs-gránátalma ízű
  • Étrend-kiegészítő
Magnézium + kalcium + D3 pezsgőtabletta
Doppelherz Magnézium + kalcium + D3 pezsgőtabletta
  • 300 mg magnéziummal, 400 mg kalciummal és 5 μg D-vitaminnal.
  • A normális izomfunkcióhoz és a normális csontmegőrzéshez
  • Jó oldódó pezsgőtabletta finom narancs és maracuja gyümölcs ízekkel
  • Étrend-kiegészítők
Izmok, csontok és izületek

Egészséges izmok és csontok - magnéziummal, kalciummal és C vitaminnal

Az aktivitás és az élet öröme szorosan összefügg fizikai jólétünkkel. Nehezebben tesz minket boldogabbá más, mint a testmozgás, nem létezik más, ami jobban könnyítené az elmét. Egész testünket a természet irányítja, és csak akkor működik megfelelően, ha fizikailag megfelelő formában vagyunk. Maga a gyakorlás is segít fenntartani a hatékonyságot.

De az igazság az, hogy a modern élet magas szintű kényelmet kínál. Napi kísértések közé tartozik a kényelmes kanapé, az autó vagy a mozgólépcső. Próbálj több feladatot csinálni az életedben, lépésről lépésre. Biztosan mindenki talál kedvére valót, amit élvez, legyen az sétálás, labdajátékok, sport és kertészeti tevékenységek. Egy nap megközelítőleg 10,000 lépést tudunk megtenni.

A lépésszámláló az e célra kifejlesztett hasznos eszköz.

A testmozgás sokkal szórakoztatóbb, ha az izmok, az ízületek és a csontok zökkenőmentesen működnek.

A fizikai aktivitás mellett fontos, hogy a csontokat, az izmokat és a porcokat megfelelő táplálékkal tápláljuk.

Különösen fontosak a teljes vázizomrendszerhez kapcsolódóan például a magnézium és kalcium, valamint a C-vitamin. A magnézium és kalcium támogatja egymást a csontok és izmok munkájában, a C vitamin is fontos.

Mindig emlékezz: "Az élet a mozgás, a mozgalom az élet!"

Magnézium és kalcium - ásványi anyagok az izmok és csontok számára

A magnézium és a kalcium valószínűleg a legismertebb ásványi anyagok, és szinte mindenki a kalciumot az egészséges csontokkal és fogakkal, valamint a magnéziumot izomfunkcióval társítja.

De a magnéziumnak sokkal több funkciója van. Körülbelül 300 enzimnek van szüksége magnéziumra. Stabilizálja a csontvázunkat, ami fontos az idegek ingereknek az izmokhoz történő továbbításához, az energiaterminizmusra és természetesen az izom összehúzódására van szükség.

Az ásványi anyagok létfontosságúak az emberek számára, és biztosítani kell megfelelő bevitelt A magnézium számos élelmiszerben található, különösen a teljes kiőrlésű termékekben, a diófélékben és a tejtermékekben. A tej és a tejtermékek szintén jó forrása a kalciumnak.

Naponta körülbelül 350-400 mg magnéziumra van szükségünk, de ez a követelmény bizonyos élethelyzetekben, például stresszekben, nehéz fizikai munkában nőhet.

Potenciálisan megnövekedett magnézium igény:

  • Verseny sport

  • Nehéz fizikai munka

  • Stressz

  • Diabétesz vagy kardiovaszkuláris betegségek

  • Diétázás vagy nem megfelelő testsúly

  • Gyakori alkoholfogyasztás

  • Gyógyszerek, például fogamzásgátló tabletták vagy diuretikumok

Testünk sokféleképpen képes jelezni a magnézium hiányát. Az izomgörcsök, különösen az éjszakai görcsök az alsó végtagokban a leggyakoribb jelek.

A kalcium a csontváz alapvető eleme, és fontos a csontok és a fogak fenntartásában. Hozzájárul a véralvadáshoz, és a magnéziummal együtt fontos az izomfunkcióban betöltött szerepe.

A terhes nőknek különösen figyelniük kell a megfelelő kalciumbevitelre, mivel a babának sürgősen szüksége van rá az újonnan növekvő csontstruktúrákhoz.

De a gyógyszerek, például a kortizon, vagy a túlzott kávé, alkohol vagy kóla fogyasztásának hatására kiszivárog a kalciumot a csontokból.

A gyerekek fejlődéséhez elengedhetetlen a kalcium megfelelő mennyiségben történő bevitele, és a nőknél is a menopauza után.

C vitamin - aszkorbinsav az egészséges porcokért

A C vitamin (aszkorbinsav) a legtöbb ember számára az immunrendszer támogatójaként ismert, de sokkal funkciója van! Fontos szerepet játszik a kollagén termelésben és így a porc funkciójában is.

Az egészséges porcréteg az ízületek és az intervertebrális lemezek védő párnázata. Az együttes felületeket sima, rugalmas réteg kollagén rostok kötik össze, amelyek akár 5 mm vastagságúak is lehetnek. Ez a szinoviális folyadékkal együtt lehetővé teszi az ízületek sima lejtését.

Annak érdekében, hogy rugalmas maradjon, a porc tápanyagokat, például C-vitamint igényel. Az ízületi folyadék (synovia) az értékes tápanyagokat a porcba szállítja. Ez azonban csak diffúzió útján történik, más szóval a kötés törése és enyhítése révén. Tehát a testmozgás elengedhetetlen az egészséges ízületekhez.

Mivel az aszkorbinsav jelentős szerepet játszik a porc funkciójában, citrusfélék, a kápsztafélék családjába tartozó zöldségek, mint a  kelbimbó, a brokkoli vagy a kelkáposzta rendszeres fogyasztása fontos szereplője kell, hogy legyen az Ön étrendjének.

Mivel azonban a C-vitamin vízben oldódó és hőérzékeny, a zöldségeket finoman kell főzni.