Menu
Kontakt Kívánságlista Keresés
termék
Gyors keresés
  • kiszerelési forma
  • összetevők
  • jellemzők
  • ásványi anyagok
Filter
kiszerelési forma
összetevők
jellemzők
ásványi anyagok
Szív és érrendszer (2 termék)
Doppelherz Omega 3 1400
Doppelherz Doppelherz Omega 3 1400
  • Értékes omega-3 zsírsavakkal 1400 mg tengeri halolaj koncentrált formában
  • Az EPA és a DHA a normál szívműködéshez való hozzájárulásként
  • Az E-vitamin segít megvédeni a sejteket az oxidatív stressztől
Doppelherz Omega 3 halolaj 1000
Doppelherz Doppelherz Omega 3 halolaj 1000
  • Az EPA és a DHA a normál szívműködéshez járul hozzá
  • Kiváló minőség - a szennyező anyagokra szigorúan ellenőrizve
  • 1000 mg tengeri halolaj kapszulánként
  • Az E-vitamin segít megvédeni a sejteket az oxidatív stressztől
Szív és érrendszer

Támogassa keringése és szíve működését

Szívünk éjjel, nappal dolgozik, egész életünk során. Naponta egy egészséges szív 100.000-szer dobban. A keringési rendszerünk mindösszesen egy perc alatt át pumpálja testünkben keringő összes vért. Ennek a  teljesítménynek oka és célja, a szervezet minden szervét és sejtjét megfelelő mennyiségű tápanyaggal és oxigénnel ellátni. Az oxigénben gazdag vért olyan helyre kell szállítani, ahol szükség van rá, és a régi, használt vér vissza szállítható a szívbe. A szív és az erek együtt alkotják a szív-és érrendszert. A szív különböző módon képes alkalmazkodni a teljesítményhez a megnövekedett vér igényhez. Szívünk és érrendszerünk működését védenünk és támogatnunk kell, a minél jobb mindennapos teljesítményért.
 
Egészséges szívvel élni:
  • Kerülje a stresszt
  • Rendszeresen sportoljon
  • Egyen alacsony zsírtartalmú és alacsony sótartalmú ételeket
  • Igyon sok folyadékot
  • Kerülje a függőséget okozó drogokat
  • Próbáljon minél többet aludni
  • Törekedjen normális testsúlyra

Megfelelő táplálkozás - nem csak a szívért

A kiegyensúlyozott és egészséges táplálkozással nagyban hozzájárulhat általános egészségéhez és jólétéhez. Ne aggódjon, egy szív számára egészséges étkezés is lehet finom és kiadós!
 
Egyszerűen fogalmazva az ételeket, amelyeket étkezésünk során választunk, frissnek, alacsony zsírtartalmúnak, főleg növényi alapúnak és megfelelő minőségűnek kell lennie a kalóriabevitel szempontjából.
 
Próbáljon olyan ételeket enni, amelyek magas vitamin és rost tartalommal rendelkeznek. Fogyasszon pl. Gyümölcsöket és zöldségeket (például nyers zöldségek közül fogyasszon salátát vagy burgonyát).
 
Kerülje a zsíros ételeket és azok gyakori fogyasztását. Ha húsokat fogyaszt, akkor a legjobb választás minél könnyebb, sovány hús vagy baromfi. A főzés során érdemes előnyben részesíteni a növényi zsírokat, például az oliva olajat vagy a repceolajat. A növényi olajok értékes telítetlen zsírsavakat tartalmaznak. Egy marék dió vagy mag, az úton, szintén jó forrása lehet az egészséges zsírsavaknak.
 
A tengeri hal szintén egy fontos élelmiszer az egészséges táplálása szempontjából. Ez egy másik jó forrása a többszörösen telítetlen omega-3 zsírsavaknak, az EPA és a DHA számára. Ezek a telítetlen zsírsavak hozzájárulnak a normál szívműködéshez. Jó ötlet, hogy legalább hetente kétszer fogyasszunk halféleséget.
 
Szereti Ön a gyógynövényeket? Ha igen, az egy nagyszerű pozitívum, mivel friss fűszernövényekkel és fűszerekkel sót takaríthat meg. Étkezési szokásaink sajnos túlságosan nagy mennyiségű sót tartalmaznak, ami kedvezőtlen hatással van a vérnyomásra.
 
Fontos hogy ne feledkezzen meg a teste folyadék egyensúlyáról, ez sokat segíthet egészségünk szempontjából. 2-3 liter vizet, teát vagy cukrozatlan folyadékot. A tiszta víz minden esetben előnyösebb mint egyéb üdítőitalok vagy ízesített cukrozott kalóriadús folyadékok.
 

Fokhagyma - segít megelőzni az érelmeszesedést

A fokhagyma (allium sativum) az Alliceae családba tartozik (hagymával és póréhagymával együtt), fűszer és gyógynövényként is ismert, szinte a világ minden táján.
 
A fokhagymát több mint 5000 éve használják a hagyományos orvoslásban. A fokhagymát már az ókori egyiptomiak is felhasználták, hogy fenntartsák egészségüket és teljesítőképességüket a piramisok építése során.
 
Még napjainkban is a fokhagyma kiemelkedő szerepet tölt be az érrendszer karbantartásában. Nagymértékben hozzájárul, az általános arterioszklerózis megelőzésében.
 
Több nemzetközi konyha is széles választékot kínál a friss fokhagyma elkészítéséhez:
  • Egész szegfűszeg: Sültek sütéséhez.
  • Finom szeletek: nyers vagy bőséges fűszerezéshez. A fokhagyma enyhén ízlés szerint.
  • Sügér: A tört fokhagymás szegfűszegeket jól hozzáfőzhetjük a burgonyapürével és lédús levesek hozzáadásával.
  • Gyümölcslé: A friss fokhagymás gyümölcslé könnyedén előállítható fokhagyma préssel és tökéletes adalékanyaggal sokféle ételhez.

Figyelem: Ne forralja a fokhagymát, mert a túlzott hőmérséklet elpusztítja az értékes tápanyagokat. Ezért a fokhagymát főzés során a folyamatok végén adjuk csak hozzá az ételhez.

A leginkább ismert fokhagyma-anyag egy kénes aminosav: Alliin.

A fokhagymás szegfűszeg eltávolításával és darálással az alliin összetevő allicin-é alakul át. Az Allicin adja a tipikus fokhagymaszagot, ez a természetben a növény számára  mint védelmi mechanizmus szolgál.

Doppelherz Fokhagyma kapszula fagyönggyel és galagonyával.

Alkalmazás:

Hagyományos növényi gyógyszer, amely megakadályozza az általános artériás meszesedést (arterioszklerózist), amely megálapítások kizárólag a régóta fennálló felhasználáson alapul.

A kockázatok és mellékhatások tekintetében olvassa el a betegtájékoztatót, és konzultáljon kezelőorvosával vagy gyógyszerészével.

Galagonya – az erőteljes szívért

A rosaceae család ahogyan a galagonya is, jól ismert és bizonyított gyógyhatású gyógynövény. Más közönséges nevek közé tartoznak lehetnek: egybibés galagonya, fehérgalagonya, erdei turbolya és galagonya, ezek a bogyószerű gyümölcsök lágy ízűek.
 
A gyógynövények hatása jótékony mind a szívre mind a vérkeringésre. Már a középkorban is megfigyelt tény volt,a galagonya jótékony gyógyító hatása. Még ma is, a galagonya-készítmények a legnépszerűbbek a csökkenő szív teljesítményének orvoslása szempontjából.
 
A galagonya hatóanyagai a vörös bogyótermésében, valamint a levelekben és a virágokban rejlik. Gyorsan és enyhe körülmények között szárítva, értékes anyagokat rejtenek, melyek fitonutriensekben, például flavonoidokban és procyanidinekben gazdagok.